Monday, 9 April 2012

Manipulasi Mamat Kaca Mata


Bab 1
*Cerita ni bermula  bila....aku tereksiden datang awal gila ke sekolah!*
Alamak!
"Sesiapa pun takde....?!"kata Walin yang berasa terkejut dan mula cuak!
+Biasa la...first time datang awal !eh takan kau slalu dtang lambat...(hehe)
"Bosannya...banyak masa terluang..!!!aku dah datang awal sejam" Tok!tok!tok!Sambil mengetuk-getuk mejanya.
--------------
"Bising la."
Uik!?'Suara'sapa lak tu!????Hantu ke??!!Eh!?Skali lagi'suara'tu kedengarran..macam suara laki
"Sekarang waktu pagi yang suci.masa untuk membaca."
"Tolong jangan cemarkannya."Fuh!!! ayat bukan main skema lagi.....yerrrr tak..hehe
Sambil Danish membetulkan kedudukan cermin matanya (yang style lama tu...)
--------------
Huh!!??walin pun mencari arah 'suara' tadi tu...
"Oh ye lah."kata walin.tak perasan plak ada mamat ni.
+Ingat kau sorang jer ke yang datang awal.
Danish ni terkenal sebagai ulat buku.
Nak borak ngan dia mesti bosan..
+sebenarnya aku sunyi ni....!?!
+cuba jelah...jeng jeng...!?
"Eh,Danish !apa kau baca ya?menarik ke buku tu?"
-----------------
Uik!?kalau yer pun x reti duk diam2 jangan la kacau aq baca buku...
"Takde kena mengena dngan kau."
Hish sudah la janga kacau aku...
------------------
Geram!!!Tak layan pulak....
*Jadi..sebab tu la aku nak tau*
Main cermin cermin mata dia lah.....
WAHHHH!!
"Tingginya power!!" 'power=tahap kerabunan '
"Apa...pun tak nampak.berpinar mata aku..""Err..."
Dub! Dab! Dub! Dab!Laju nya....jntung aku berdegup
'Hensemnya....kalau dia tak pakai cermin mata'
Perasaan apakah ini??!
--------------
Sambung.........sory ye..(>.<)v

No comments:

Post a Comment